Még a múlt évben indult a Pannon Volán Autóbuszközlekedési Zrt.-nél az a buszrekonstrukciós program, melynek során több új járművet vásárolt a cég.  E program részeként érkezett meg hozzájuk a napokban tíz normál és négy midibusz, amelyek rögtön a bemutatót követően munkába is álltak.

Micskey Tibor termelési igazgató elmondta, hogy ezekből a midibuszokból még nem sok van hazánkban. Az Autosan H7 Solina típusú járműveket Lengyelországban szerelik össze, Mercedes alvázra épülnek, s előnyük, hogy alacsony költséggel üzemeltethetők, miközben műszakilag igen korszerűek.

buszoknetA midibuszok  21 ülő és 19 álló utas befogadására képesek. Belső terük esztétikus, kényelmes és praktikus is. Túl azon, hogy a jármű utastere légkondicionált, a hátsó, kétszárnyú ajtónál alacsony a padlómagasság, s oda egy kihajtható rámpát is szereltek.  Ez azt jelenti, hogy ezekre a buszokra a mozgáskorlátozottak, kerekesszékkel közlekedők is akadálymentesen felszállhatnak, a hátsó peronon pedig a kerekesszék rögzítésére alkalmas eszköz is rendelkezésre áll.

A négy midibusz – melyek elektromos utastájékoztatóval készültek – 104 millió forintba került, s  Komlón a helyi, valamint a helyközi forgalomban vesznek részt.