Tíz előadást és egy kerekasztal-beszélgetést kínál a résztvevőknek a szeptember 18-i Big Marketing Day – II. Dél-Dunántúli Online Marketing Konferencia. A pécsi Tudásközpontban sorra kerülő rendezvény programját a szervezők úgy állították össze, hogy a főképp Tolna, Somogy és Baranya megyében működő cégek képviselőinek valóban érdemes legyen a teljes napot erre szánniuk.

 

A legújabb trendek, legjobb gyakorlatok megismerését, valamint a minőségi kapcsolatok építésének lehetőségét ígérik a jelentkezőknek a Big Marketing Day honlapján. Az előadások témáját is úgy válogatták össze, hogy garantáltan olyan tudást és tippeket adjanak, amelyekkel eredményesebbé tehető a vidéki vállalkozások (online) jelenléte és működése.

A konferencia kedden 9 órakor Rabb Szabolcs, a Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara köszöntőjével veszi kezdetét. Az első előadó azután az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. képviseletében Kis Gergely lesz, aki a magyar e-kiskereskedelemről, és azon belül az online marketing szerepéről beszél majd. Őt Erős Gábor követi a sorban: a Big Marketing Day főszervezője, az RG Stúdió Kft. online marketing stratégája „Hogyan kezeld vevőidet?! Adj el többet ugyanannak!” címmel ad elő.

A tervek szerint 10 óra 10 perckor Fehér Péter, a BNI régióigazgatója lép pódiumra, az ő témája a „Networking a 21. században – a személyes kapcsolatok fontossága a digitális világban”. A konferencia az emberi kapcsolatokról azután a LinkedIn által kínált marketing lehetőségekre evez át: Berek Péter online marketing menedzser egyebek mellett az általa leghatékonyabbnak tartott hirdetési kombinációt is ismerteti majd.

Az ebédszünet előtt még két előadás fér bele az időbe: előbb Müller-Váczi Lívia online marketing tanácsadó (RG Stúdió Kft.) beszél arról, hogy a vállalkozásoknak a Facebookon vagy a Google Ads segítségével, esetleg mindkettőt igénybe véve érdemes-e hirdetniük. Reisz Róbert, a CIB Bank lakossági fiókvezetője pedig egész más vizekre kalauzolja a résztvevőket: „pörgős utazásra” hív a Social Media világában, kitérve például arra, hogy mit jelent az üzleti élet online marketing nélkül, s hogy egyénileg miként kell alkalmazkodnunk az online világhoz.

A Big Marketing Day délutáni etapja 13.30 órakor az „Üzlet az Instagramon? Betekintés a platform lehetőségeibe és az influencer piacra” című előadással indul, melynek keretében Gere Alexandra senior online marketing menedzser, valamint Bánki Beni influencer, slammer, előadóművész is a közönség elé lép. A témák közül természetesen az adatvédelem sem hiányozhat: az online marketingről a GDPR tükrében Teker Orsolya adatvédelmi és adatbiztonsági jogász beszél majd.

A konferencia fő területéről kerekasztal-beszélgetést is tartanak, melyen Erős Gábor, Rabb Szabolcs, Szalai Gabriella (ügyvezető és tulajdonos, AngolnyelvTanitas.hu) és Erős-Tényi Viktória (gyógymasszőr, tulajdonos) vesznek részt a moderátor Lévai Richárd közösségi média specialista (az RG Stúdió Kft. marketing vezetője) mellett. Azt követően, a tervek szerint 15.40-kor az „Én? Márka? – A személyes szakmai márkaépítés üzleti előnyei és gyakorlati eszközei” című előadással Dobos Elvira, a MyPro Consulting ügyvezetője, a Magyar Coach Egyesület elnöke lép pódiumra. A diplomás üzleti coach többek között azt is tudatosítja majd, hogy a jó, vagy éppen rossz személyes márka egyenes út a sikerhez, vagy a sikertelenséghez. A Big Marketing Day utolsó felszólalója pedig Lévai Richárd lesz: 16.10-től „Az online marketing jövője a régió vállalkozói számára” címmel tart előadást, benne olyan érdekességekkel, mint például hogy az automatizálás, a kiterjesztett valóság, a személyre szabott tartalom, a mesterséges intelligencia olyan módszerek, amiket már a legkisebb cégek is költséghatékonyan használhatnak.

A Big Marketing Day – II. Dél-Dunántúli Online Marketing Konferenciának az a fő célja, hogy segítséget nyújtson a vidéki vállalkozásoknak. Az RG Stúdió és a szintén pécsi pr-cég, a PTI Communications társszervezésében sorra kerülő rendezvényről további információkkal a http://bigmarketingday.hu/ oldal szolgál, egyéb aktualitások az esemény Facebook-felületén érhetők el. Az esetleges kérdéseket a marketingkonferencia@rgstudio.hu e-mail címre várják.

A konferencia támogatói: a CIB Bank, a Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara, valamint a Forandig nyomda.