Komló zárult az Oldtimer Club Pécs szervezésében meghirdetett háromnapos Nemzetközi Veteránjármű Találkozó. A szépszámú érdeklődő valóságos autócsodákkal ismerkedhetett testközelből, közben helyi fellépők  

Óriási várakozás előzte meg a veteránautók komlói bemutatkozását. A szépszámú érdeklődő nem csalódott, igazi kuriózumok gördültek be a Városháza elé. A téren az előző évszázad autógyártásának legjavából kaphattunk ízelítőt. Itt volt Orosházáról egy Ford T Model 1917-ből. Mégsem ő volt a doyenje a Sikondáról érkező karavánnak. A legtöbben egy 107 éves Opel Torpedora voltak kíváncsiak, amely nem is olyan régen Magyarországról hazatért egykori szülőföldjére a németországi Rüsselsheimbe.

Az autómatuzsálemek között felvonult Komlóra egy 1922-es Buick, egy 1928-as Ford A Model, egy 1937-es Citroen.  Csak a teljesség igénye nélkül: BMW-k, Volkswagenek, egy Porsche, Mercedesek, az NSU autó és motor változata, a keleti blokkból Polski Fiatok, egy Csajka is bemutatkozhatott Komlón. És természetesen egy „bőrautó”, a máig népszerű csehszlovák gyártmányú Velorex is várta a látogatókat az Eszperantó téren kiállított „mai” járgányok mellett.

Városunk főterén Polics József polgármester köszöntötte a tulajdonosokat. Miután a horvát és szerb kiállítókat is anyanyelvükön köszöntötte, felhívta a figyelmet arra, hogy bár az idősebb korosztály használta ezeket az járműveket, gyermekeink, unokáink legfeljebb magazinokból ismerhetik a kiállított autókat, motorokat. Az érdeklődők számából kiindulva megemlítette: ilyesfajta rendezvényre is van igény városunkban.

Mott János a pécsi klub elnöke megköszönte a lehetőséget a felvonulásra, sőt a találkozó végén a Komlói Bányászati Múzeum megtekintését is beépítették a háromnapos programba.